Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

Cuti dah basi / mukasurat 3
Assalamualaikum.
Bismillah.

aku juga termasuk yang mana jenis tak boleh tengok perkataan SALE. haha. tak sawan, tapi lebih kepada "ma! ade sale tu ade sale tu!". mujurlah aku dikurniakan mama yang ada juga tertarik dengan SALE. baju seluar tudung bag kasut. mereka makhluk comel yang selalu menarik perhatian aku. kalau mama aku, senang, makhluk-makhluk comel tadi, tambah saja dengan non-stick pan, periuk, pengukus, oven, pinggan dan segala yang spisis dengannya.

dan aku berharap Encik Suami nanti, seperti my dad. yang bila ber-shopping, beliau akan duduk main dengan fon atau baca paper. setia menunggu. gigih mengangkat barang-barang hasil. dan juga sesekali memberikan pendapat.

dan aku pasti, mereka juga antara manusia seperti aku, yang lihat SALE itu macan heaven! HERHER



0 comment[s] | back to top