Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

culik masa
assalamualaikum.
bismillah.

mendahului perkataan, SALAM MAULIDUR RASUL. :')
kalau hari-hari biasa taknak tahu apa pengorbanan Rasulullah. tolong hari ini ambil tahu. tarikh lahir Baginda harini. 12 Rabiul Awal.  hayati betul-betul, aku konfem uolls ambil besen tadah air mata. sampai rasa takde guna menangis untuk lelaki-lelaki lain selain Rasulullah. benar aku cakap.

jadi sebenarnya, aku culik masa sekejap. ahad ni dah TOV. ape kau nak kata lagi. nasi dah jadi bubur. *takde kaitan* habis kurang bilik aku bersepah sebab tak sempat nak kemas busy study adelah dalam 3 minggu. haha bajet study. and moment yang bakal paling bahagia birthday aku dalam exam week. bagi hadiah ok bagi! dan kalau birthday aku dalam exam week, maknanya birthday Kuli aku yang gemak tu pon dalam exam week jugak. herher.

apa yang luar biasa yang tak luar biasa sangat yang iolls nak share dengan uolls.

1. ada budak baru masuk dalam kelas (Luqman)
2. ahad ni dapat duit RM100
3. ahad ni exam
4. harini Merentas Desa (pffftttt --')
5. malam ni niat nak study Quran Sunnah
6. malam ni niat nak selawat banyak-banyak
7. semalam aku paksa mam makan mee sup yang aku beli kat kantin (bungkus pon boleyy)
8. mam makan separuh lepas tu yang separuh lagi abah pon makan
9. aku harap sangat ada orang bagi aku kek dalam masa terdekat
10. sebab  entah kenapa aku dah ketagih kek sekarang --' (teruk beno)

salam maulidur rasul :')

0 comment[s] | back to top