Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

tentang rawak
bismillah.
assalamualaikum.

sekian lama aku terperuk di bawak kain-kain buruk yang usang. menunggu bila exam week habis. nanti cina dah nak raya. aku mesti pau angpau dengan Teacher Ong. metmod tadi boleh tahan runsingnya. tido sejam, sejam lagi buat. muahahaha. banyak juga soalan ku biar sepi tanpa jawapan. biar mereka rasakan apa yang aku rasa. berfikir sampai dibuai mimpi. kau fikir aku apa?! kuli apa?!!! :O

esok paper "KEGEMARAN". tahulah sendirikan bila dah kegemaran tu dalam pengikat kata. ehem2. edmet2 bio2. *tiup tudung biar tajam* malam ni call Shae mintak peruncingan Bio. nanti study edmet kejap. aku dah ada improvement dah. banyak pahala Kak Fatin Fazira sebab ajar aku sampai paham :') kalau kau dari golongan pandai, kau takkan rasa nikmat bila buat soalan function dapat jawapan. kau tak rasa syurga duniawi --' kau juga tak ingat Hairil bila tengok "let Y"

ingat, this Wednesday. aku tak mintak banyak, baju kembang macam princess pon jadi. tahniah kepada yang berkenaan sebab dapat First Wish. kau tahu apa. sebenarnye tak boleh bertanding sebab wish a week before birthday. tapi takpelah. ihikihik. celcom pun tak lupa ucap happy birthday. ingat betul celcom dekat aku.

kau pernah rasa bila mana kau pergi ke satu kumpulan (lebih dari seorang) yang sedang rancak bercerita atau berbual atau mengupas tentang sesuatu isu dan bila kau menghampiri mereka, mereka diam dan berkata "tak ade ape". aku mohon kerajaan kenakan denda untuk makhluk yang macam ni.

0 comment[s] | back to top