Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

speacial post untuk GEMAK, Kuli kebanggaan.
bismillah.
assalamualaikum.

di sini ingin diberitahu bahawa seperti yang sudah diketahui umum, harini, 8 Februari, adalah birthday Cg. Tg Saudat. secara tidak langsung, hal ini melibatkan juga dengan penglibatan yakni tersabitnya dengan Syazwan si Gemak yang pendek. dimana chemistry atau "permasalahan yang sama" iaitu di tarikhnya yang mana Syazwan juga mempunyai tarikh lahir yang sama. *sastera beno mukadimahnya*

jadi gemak,
mohon sedarkan diri awak dah tua. saya lagi muda. wangi dan lagi comel sangat ya Allah. jangan buat acrobatic lagi dalam kelas. saya cuma takut kaki awak terpeleot lalu cedera menyusahkan. jangan pusing kerusi sambil awak duduk di atasnya dengan kadar pusingan 360 darjah. kerusi itu mungkin pening lalu patah. jangan tunjuk stokin pendek lagi di sekolah, itu kesalahan saya pon tak heran. 

nanti hadiah kita pergi beli sama-sama ok. errr --'

akhir kata, saya harap awak dapat jadi seorang hamba Allah yang taat. anak yang patuh pada ibu bapa. sahabat yang baik. pelajar yang selalu siapkan kerja sekolah. dan benda-benda lain lagi yang baik sebab saya dah tak dapat nak berfikir. satu lagi stay cool be my Kuli XD

HAPPY BIRTHDAY !



0 comment[s] | back to top