Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

Lauk campur tanpa nasi.
Bismillah.
Assalamualaikum.

dah tengok tajuk dah? haha. metafora habis dah. sastera sangat. padahal Bm dapat C. Sedeyhhhhh. herher. jadi bagaimana hidup? sihat? pinjaman Allah digunakan sebaik mungkin atau tidak? moga baik-baik sayang semua hendaknya.

macam biasa, bangga jadi SPM candicates, jadi entry haruslah diselitkan serba sebanyak berkenaannya bukan? dari hari ke hari, homework semakin membiak. dengan pantas sekali. dan disebabkan itu aku rasa tak nak pergi sekolah duduk rumah buat homework sampai habis dulu. namun apakan daya, takdir tidak menyebelahi bila mana aku harus juga datang sekolah. ini semua bukan sebab aku yang pegang kunci pagar sekolah. useless sangat ayat --'

so esok Azwa Shahda punya birthday. Sannah Helwah Azwe :D
ada surprise birthday party jugak untuk dia. aku punya birthday party haritu pon tak update lagi kan. lulz. gambar takdak lagi. nantikan kemunculannya. but, untuk birthday party Azwa ni, nanti aku bawak baby aku pergi kelas sama-sama. yeay!

mahu kongsi satu rahsia. dah tak jadi rahsia dah bila mana aku mahu kongsi kepada semua. ini dari Kak Ieka aka Gadis Kidal. aku tanye dia apa dia buat kalau stress study. and this is what she answer me.


and alhamdulillah. I get my sense back. betul. solat. doa. zikir. and continue recite the Quran. trust me You'll Never Walk Alone. *aku bukan kipas angin Liverpool*



0 comment[s] | back to top