Cheery Cakery


JOURNAL ABOUT ME ADD ME TWEET ME ASK ME NEW PAST +FOLLOW

chef tak cilik.
Bismillah.
Assalamualaikum.

di kesempatan yang kian sempit ini, aku mau kongsi satu alam. alam yang mana hanya ada aku serta kecomelan abadi. kstop. jangan nak alam sangat la kan. sebenarnya semalam aku buat kek. kek ape? Red Velvet Cake. berbekalkan resepi yang baru dicari, aku baling-baling campak putar tuang. and siap. pro kan? *memang bajet la.*

aku memang taat pada resepi. ada kala derhaka tentang brand-brand yang digunakan. berselisih pendapat mungkin? :O resepi tu letak garam aku letak la kan. hasilnya, masiinnnn. muahaha.


ini satu lagi cerita. perihal masa depan. yang mana hari apa aku tak ingat. boleh je nak flash bach tapi aku malas. hari yang mana semua lepasan-lepasan SPM ambil result. ada yang menangis. ada yang melompat. ada yang peluk Cg.Shukor sampai cg nak jatuh. macam-macam reaksi. aku pula tak tahu kenapa aku tak rakam. shooo sheyyd. (so sad)

Izaan 11A+. aku penat dah terkejut. dah malas nak terkejut. Tc Haryati Anang, selaku ibu kandung beliau yang ditemui selepas kejadian berkata ;



0 comment[s] | back to top